Företagshjälp för alla

Att ge god service och support till kunderna är ju en självklarhet för varje företagare. Men det är lätt hänt att du missar ett meddelande eller en fråga. Nuförtiden kommer ju meddelanden från så många olika kanaler. Från en chatt, med e-post eller via någon social kanal.

Samla allt på ett ställe

För att få full koll och samla allt på ett ställe kan det vara vettigt att satsa på ett bra verktyg. Ett sådant hittar du hos Kundo. De är helhetsleverantörer inom området kundservice. Med deras tjänst är det lätt att se allt som kommer in från kunder och lätt av svara, oavsett kanal. Systemet är modulbaserat och erbjuds i flera olika paket. Vill du se vilket som passar dig och ditt företag, läs mer här.

Uppföljning och utvärdering

En viktig del är ju att följa upp kundärenden och även göra utvärderingar. Genom ett samarbete med Quicksearch går det att både mäta och utveckla kundrelationerna. Det är också lätt att ta fram nyckeltal, NPS, som används i kundundersökningar.

Ta hand om missnöjda kunder

De finns där och måste tas omhand. De missnöjda kunderna. Vem har inte svettas och svurit inför ett sådant samtal. Som service har Kundo sammanställt en praktisk guide med tips och trix. Bara det gör det värt att testa.